• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Bila aku..

    Jan 6, 2010
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم..الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين

    tajuk ni mmg kene je dgn qhazi haha,.bila aku pakai kasut sport or snikers korang panggil aku "ustazah rock",.bila aku pakai kasut ader butterfly korang kate aku sopan santun ala2 ladies gitu,.hbs tu aku nk pakai kasut aper? or lbh baik tak berkasut..hehe qhazi tak kisah kate orang asalkan selesa.hehe tu la mukadimah untuk entry kali ni,.hal kasut..

    Hakikatnya ada yang perluku jelaskan pada semua,.yang aku tak layak,digelar ustazah or seerti dengannya..walaupun pada kalian itu hanya sebagai gurauan. Bak kate orang

    don't judge a book by it's cover
    don't judge a rambutans by it's bulu
    don't judge qhazi by it's tudung labuh ok..!

    letakkan la sesuatu kene pada tempatnya (konsep keadilan)Qhazi kurang senang dengan gelaran itu,.knp qhazi tak senang? petamanya tak layak langsung,keduanya tak layak dan ketiganya tak layak jugak. gelaran itu pada masa yang sama membawa erti tanggungjawab yang besar.Bukan semudah ungkapan,walaupun hanya mainan. Malu rasanya bila digelar sedemikian tetapi sikap dan tingkahlaku tak selari. Hehe panggil la si cantik ke,.lawa ke haha perasan betul..Aku adalah aku, seperti mana aku kata aku adalah aku.


    by:tukang kasut

    1 kOmEn SahabAt:

    1. amu mejie said...:

      mcm mana kalo kasut pua chu kang mix tudung labuh?...atau kasut itik mungkin...pasti tiada yg berani memanggil anda begitu lagi...ya...pasti...