• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Berpisah kita akhirnya..

    Jan 23, 2010
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم..الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين


    Bicara hati selepas pemergianmu,sayang..
    2 tahun kita bersama,.akhirnya kau pergi tinggalkan aku..kite bertemu tatkala aku memulakan langkah meneruskan pengajianku,memulakan hidup baru bersamamu membuatkan aku bijak menjaga dan memelihara keperluanmu,.namun sepanjang perhubungan kita mungkin aku dah menyakiti hatimu sehingga kau membuat keputusan untuk meninggalkan aku tanpa sebarang pesan,.bolehkah aku meneruskan hidup tanpamu disisi..jika kau terbaca rahsia hatiku ini,ingin ku katakan aku gelisah tanpamu,.serba tak kena langkahku,.tatkala ini jua,.tidak terfikir aku untuk mencari pengantimu,. biarlah aku keseorangan dalam meneruskan langkah tanpamu,.hatiku belum terbuka untuk mana penganti,.namun kekadang aku mengeluh kerana kekaburan mataku,.oh cermin mataku,.kenapa kau pecah mase aku takde bajet nk ganti ko..tak pasal-pasal aku meraba dalam terang haha..hbs semua slide kuliah aku tak nampak,.kawan-kawan yang melambai dr jauh menuduh aku sombong kerana tak membalas lambaian mereka,..hehe oi,qhazi tak nampak la,bkn sengaja.hehe



    ini bkn gmbar sebenar,.tp hampir sama.juz qhazi punye warna merah



    Penyebab spek kesayangku pecah adalah diduduk makluk yang berat dah besar hahahah (teka ape bnda tu)..qhazi akur la mybe dah sampai ajal spek tu,.namun yang pasti qhazi memerlukannya huhuhu..
    so dalam kerabunan buat masa sekarang ni,.jgn ada yang memanggil atau melambai dari jauh k,.nnt korang jugak yang tensen hehehe..




    p/s:setiap sumbangan perlu disalurkan ke akaun cimb yang berdekatan hahahaha..





    by:rabunAyam

    3 kOmEn SahabAt:

    1. amu mejie said...:

      iskh~ tido pakai spek ni rsnya..bueh sgguh...:P ayat last tu amu x baca, jadi xde sumbangan la yerk...

    1. Qhazi said...:

      hehe,.bkn la..bkn yong,ada makhluk besar..yang terduduk atas spek tu..

    1. ilham said...:

      mizi.. ilham la punce nye... sowie kak... ilam ganti blik nnt... btol~