• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • kecelaruan minda..

    Apr 7, 2009
    Dalam kekalutan dan ketensenan qhazi nak exam ni sempat jugak la jenguk-jenguk blog ni,..bg relax sikit..bak kate kawan-kawan qhazi tak pernah kalut n kusut,..hehe, sape kate.. kekusutan tu mmg ada tambah pulak dengan ketensenan yang dicari sendiri, bila stdy last mnt..tapi hidup ni untuk dinikmati bukan untuk dipayah-payahkan diri,..ader time stdy kita stdy, time mkn kite mkn, time buat ibadat kita buat, time bgurau kita bgurau la,..so jgn pening-pening k sahabat,.
    kalo mengelabah keje tak jadi,.buat satu-satu insyaallah selesai jugak,..pelan-pelan kayuh

    *************************************************************************************

    exam untuk final sem dah bermula dan qhazi antara orang yang terpaksa merasmikan hari exam dengan kertas pgurusan perniagaan pada 5hb hari tu,..untuk paper tu alhamdulillah,..
    dan buat sebaik mungkin..tak payah fkr paper dah lps sebab ada lg 6 paper nk kene jwab nnt..
    tguuuuuuuuuu....hehe..


    *************************************************************************************

    buat sahabat, teman,kawan dll..selamat berjaya dunia dan akhrt..jwb la elok-elok,.relax time jawab tu,.jgn stdy over-over, kang takut otak tu bengkak,.nnt kepala jd berat, susah nak bawak g dewan exam,.stdy ikut cara sendiri jgn duk tiru gaya orang stdy,nnt jadi lain pulak,.jgn gatal-gatal nak mengatal time ni,.cuti la dating tu,.buat kwn-kwn yang tgh mencari cinta sesama mnusia, time exam ni berhenti la dulu,..cari cinta allah n cinta ilmu allah ni dulu..kpd yang bawak kenderaan sendiri,.sila berhati-hati ketika memandu,.kepada yang selalu tumpang orang macam qhazi, pesan la kat kwn tu bwk hati-hati..makan makanan yang sihat walaupun dah hujung-hujung sem ni..wlau ptptn korang dah tinggal duit tambang nak balik kg je..kaki gayut, hentikanlah kegiatan anda,..sebab boleh kurangkan kos komunikasi korang..dan selamat maju jaya,..ingat mak ayah yang bersusah payah untuk kita,.ingat jasa mereka,.







    *************************************************************************************












    by:cikguKORANG

    4 kOmEn SahabAt:

    1. pakndak said...:

      Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.

    1. Qhazi said...:

      btl,btl tu...hehe
      kehidupan yang seimbang

    1. pujaans said...:

      aku nie study relax2 jer... tp mcm t'lalu malas & t'lalu banyak buang mase jer.. bial bace tulisan c Qhazi nie, jd insaf aku d'buatnya. moga2 b'terusan keinsafan ini.. time kasih kpd satu jiwe yang aku baru kenal nie..

    1. Qhazi said...:

      {pujaans}
      qhazi pun baru je tobat,..dulu pun relax2 jugak,tapi tak tahan tgk kawan2 lain pnye pointer tinggi,.. lg pun sian tgk lect tu,..pnt dia bebel kat dpn,..hehe..