• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • bILA aKu KatA...

    Feb 26, 2011

    hehe,..tajuk macam suspen je,.tapi tu la hakikatnya,..tapi np tak paham cakap yang paling mudah dekat dunia ni,."tak nak",.bila qhazi cakap taknak so bermakna,..taknak la..dan bila dipaksa jugak korang jugak yang sakit hati,..then cakap balik kat qhazi yang kesian tu sebab pnt ni,..tapi hakikatnya dari awl lg dah qhazi beritahu,.taknak.. setiap yang kuar mesti bersebab,.n korang tak penah tanye pun knp taknak,..




    p/s:thanks untuk golongan yang wish brthday qhazi 24feb yang lepas..(blh bilang dgn sebelah tangan)dengan ucapan i always luv u all..ader orang dapat jam submarine yang qhazi rase bharga $36 keatas,..huhu bestnye dapat SEIKO ORI kan,..hehe tapi yani akan cakap

    "shikin sedar diri yerk.."

    adeh..tak layakkah aku..

    aduss!!



    by:belated bufday girl

    4 kOmEn SahabAt:

    1. idea semulajadi said...:

      akak x reply pun msg ilam~~
      akak nk ape??

    1. Qhazi said...:

      ~ilham~
      ketandusan kredit la ilham,..mls nk topup hehe dah ader dlm kepala ni, nnt akak bgtau,.

      p/s: pastikan cukup bajet 2011

    1. Cikedies said...:

      ekeke.. pang karang.. haha apo lak.. haha nanti tunggu aku dah keja aku beli yang ori eh.. hahaha

    1. Qhazi said...:

      ~yani~
      kat ko aku tak mintak jam seiko la,..
      aku minta digital slr d3100 pun jadi r...hehe