• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Raye Korban..!

    Nov 17, 2010


    macam yang dijnji,.aku pun kene la menunaikan janji untuk mengupdate blog semperna hari raye ni,.
    Pagi2 lagi abah dah call aku hehe,risau anaknye sedih,..tp sedih la jgk cz tak jumpa fmly,.tapi buat muke cool je la kan..hehe mlm tadi masak rendang,..so pagi tadi aku n kengkawan pun membelasah apa yg tlh kiteorg masak..


    nmpak sedap tak..?(rendang ayam,nasi impit,lontong n sambal)
    mmg r sedap dah aku sendiri yg masak hehe..tapi kalo mak ada mesti mak dah komen dah,..itu tak kene,ini tak kene,.tapi bagi aku ni dah kire sedap..hehe

    so slmt hari raye buat korang,.semoga raye korban ni kita dapat sedikit iktibar atas apa yang telah kita lakukan diatas muka bumi allah ni..


    ape hal gmbar ni terbalik,..?

    5 kOmEn SahabAt:

    1. Cikedies said...:

      uiks... sedap bangat rendang tuh... ekek.... sampai aku makan bertambah2... haha

    1. Qhazi said...:

      ilham~ satu tempat yg rahsia,..

      yaniey ~ kalo dah lapo sume sedap hehe..mkn n mkn..

    1. Adam said...:

      heee. nampak sedap.:)

    1. Qhazi said...:

      ~adam~
      nmpk je sdp,rase blm tentu...hehe