• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Hai

    Jun 24, 2009
    salam...buat sume,..n slmt tghari, tapi bg mereke-mereke yang masih pagi atau malam,..selamat juga la k..

    minggu ni adalah minggu terakhir qhazi di kg,..minggu dpn,..secara rasminya qhazi akan kembali pulang ke daerah yang penuh kesibukan..nak sambung pengajian yang dah 2 bulan di tinggalkan,.dah mula rindu pada bilik kuliah yang sejuk dgn ekon,.rindu pada keriuhan bebudak kelas, rindu pada tahap kepanasan melampau tganu, rindu pada lauk pauk masakan makcik-makcik tganu yang manis tu,..n yang penting rindu pada kehidupan seorang pelajar,..kuliah,lect,asgmt, test, exam (tak brape rindu hehe),..

    ermm sem dpn dapat rumate baru n bilik baru..hope dapat rumate yang ok..mcm thn lps,.kalo tak, ssh nak hdp gak,.betapa peliknye la qhazi dgn sistem u qhazi ni,..nape lak nak tukar-tukar,.bete la duk je bilik yang same kecuali la student mintak tukar,..huhu actly sebab utama qhazi taknak tukar bilik ialah takut dapat bilik yang takde line intenet, dah syok dapat line free thn lps,..walaupun agak slow,..tapi cukup la nk balas email n tgk-tgk blog..

    sepjg cuti semester ni qhazi cube memanfaatkannye sebaik mungkin,..dgn berehat secukupnye,.tak g mn pun juz ziarah kwn, yang lain duk rmh jer..nk g jln pun bajet takde so duk rumah la..n terdapat beberape perubahan yang ketara hehe..peningkatan berat badan. terlebih rehat agaknye..qhazi tak risau sgt la sebab nnt balik tganu ia akan kembali seperti dulu lg,..so dalam seminggu yang terakhir ni qhazi nak mkn benda yang qhazi tak jumpa kat tganu,..terutamenye k.e.t.a.m hehe bukan takde kat sane tapi setengah eko pun rm2.50,. cekek org btl la makcik tu,..terbantut selere qhazi..n sem dpn sekali lg qhazi akan menyambut ramadhan di tempat org..

    erm..mmg tak best,tapi tu la hakikat hidup..sabar ye,..tinggal lagi 3 tahun je,..segalanya akan berakhir nnt..



    ~ketam masak lomak huhu~



    by : ketam killer

    0 kOmEn SahabAt: