• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Apa kata penonton..?

    Jan 13, 2011


    Sekarang ni qhazi masih dalam proses menghabiskan pengajian yang masih bersisa..
    Dan untuk semester ini, qhazi akan meletakkan diri ditali gantung coz sengal g ambik subjek elektif ditambah pulak dengan sesi makmal kelompok dan ditambah lagi n lagi dengan projek ilmiah tahun akhir..oleh itu kesemua jam kredit akan menjadi 21 tidak termasuk 3jam dlm makmal setiap minggu n tidak n tidak juga termasuk dengan sesi yang dibuat secara solo sebagai asgment,.adeh..rase perit dan pedih..serta kadang-kadang pening lalat,.hehe..





    So kesimpulannya,ce korang try bagi ape2 tajuk projek ilmiah tahun akhir qhazi,.tapi pastikan tajuk yang korang bagi sesuai la dengan pengajian kaunseling qhazi,.
    contohnya mcm "hubungan diantara tahap kemurungan dengan prestasi akademik" n ape2 aje yang bkaitan k,.n nnt qhazi pertimbangkan untuk menjadikannya realiti dlm bentuk kajian..hehe
    so sila komen ramai-ramai supaya blh dipilih k..


    p/s aku tetap slumber..

    3 kOmEn SahabAt:

    1. M.Mariyatul said...:

      assalamualaikum.
      belaja dekat mana ukhti ghazi? kos apa?
      moga sentiasa dalam keredhoan & kechentaan ALLAH TAALA. amin ya ROBBI...
      *salam ukhuwah fillah.. ((^_^)) ♥

    1. Qhazi said...:

      Waa'laikumusalam warahmatullah.
      Bljr di universiti tercinta, U.Malaysia Tngganu, dalam pengajian kaunseling..so nnt jgn lupe bg cadangan k..tq komen..

    1. Qhazi said...:

      em..setelah bermusafir kat bbrapa libry u lain kat k.l n slgor, akhirnya satu topik simple giler dipilih...ceh.. yang penting bahan lengkap n siapkan walaupun tajuk tu qhazi tak berape suke sgt..

      so projek ni tentang melihat hubungan diantara personaliti warna dan minat kerjaya dikalangan remaja.. daripada tajuk asal melihat hubungan pengaruh rakan sebaya terhadap pembentukkan personaliti n byk tajuk lain yang diusulkan akhirnya tajuk personaliti warna jugak yang qhazi kene buat..so nnt kite tgu hasilnya hujung tahun ni.. qhazi akan siarkan dapatan or hasil kajian kat blog ni,.buat kawan-kawan yang duk kat UM,UKM,UPM kalo sudi nak bagi qhazi tumpang bilik korang sila bgtau hehe coz qhazi akan kembali bertapa mencari bahan untuk siapkan kajian ni..

      p/s ni bkn rungutan tapi luahan ngee~