• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Muntah Hijau Bilazim

    Mar 30, 2010

    Salam Imtihan
    Didalam kekalutan student Umt exam,.terdapat seorang budak sengal "aku" yang amat kecewa dengan paper pertamanya..benda dah lepas,tapi payah nk cover hati ni supaya jgn risau...cz aku target tinggi sem ni,.walaupun usaha tak seberapa hehe..
    fenin kepada,bila terfikir paper yang aku jawab semalam,.so sepanjang hari semalam aku habiskan dengan melayan jiwa aku yang kekaratan..hehe ari ni aku tak boleh layan blues lagi sebab ni bukan cite bersama selamanya dalam ujang..

    ~arini aku tekat,nak pulun sampai termuntah hijau nota bilazim ni,.berbekalkan buku yang sebesar alam dan nota yang hampir hancur,.akanku pikul ke libry arini,.
    aku akan buktikan yang 1 april bukan fool untuk aku,.tapi hari yang best giler pada aku nnt,.kite tgk beb..

    ~sementara ni aku masih perlukan kasih sayang allah..lapangkan hatiku,.tenangkan jiwaku,tajamkan akal fikiran ku,.dan aku senantiasa memohon agar dosa2 ku tidak menjadi penghalang untuk allah kurniakan aku dengan hidayah dan ilmunya...eh,.tapi harap-harap korang pun tolong r doa,.ader kawan tak guna kalo tak tlg doa untuk aku nge~

    ~aku sayang korang,.n hope kita same-same berjaya k..dunia n akhirat.


    p/s: "aku" digunakan cz ni sume monolong dalam hati..hehe

    0 kOmEn SahabAt: