• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • entah

    Aug 28, 2009


    keletihan..yg terkadang tak dpt nk dgambarkan dgn kata-kata..akukah yg terlalu lembik dlm berdayung ditgh lautan yg bertepi..atau mmg itu hakikatnya kini. Bukan aku mengeluh atas pengibadatanku sepnjg ramadhan ini ya Allah..dan jauh sekali untuk aku merunggut untuk segalanya,sesungguhnya aku tidak layak..hatta segalanya berpunca dr diri sendiri..lambakkan kerja yang terpaksa diuruskan,.kepayahan stiap kerja yang turut memberatkan sehabagian dari otak..dan tahap keupayaan fizikal telah ku lampaui..sehingga waktu beradu jua ku tolak ketepi..
    harus ku tukar pemikiranku,..patutku tolak segala lelahku ke lautan api, agar dapat terbakar dan membaranya semangat yang mengiringi aku bersampan..aku manusia yg dciptakan oleh allah sebagai yg dapat menyembahnya,.yg dapat mengimbangi duniawi dan ukhrawi..akan ku dayung sekuat hati..akan ku imbang sampanku..semoga aku sampai ke destinasi Mu,.di lautan tak bertepi..





    p/s aku penat



    by: kueh sampan.

    2 kOmEn SahabAt:

    1. amu mejie said...:

      sesekali peksa balik bot tu kalo2 ada bocor ke teritip bnyak ke yg buat bot jd lambat....akhir kata...kueh...kueh....he~

    1. Qhazi said...:

      erm....dah chek dah....sampan bocor..